ورزش

تخلف پرسپولیس در پرداخت پاداش؟/ بیرانوند مدعی شد، فدراسیون رسیدگی کند!

تخلف پرسپولیس در پرداخت پاداش؟/ بیرانوند مدعی شد، فدراسیون رسیدگی کند!

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته یک فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم تراکتور در فضای مجازی منتشر شد که این بازیکن در این فایل صوتی مدعی شده که اسپانسرهای تیم پرسپولیس به بازیکنان این تیم پرداختی‌های خارج از قرارداد داشته ‌اند که فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده است. 

بیرانوند در این فایل صوتی ادعا می کند بازیکنان تیم پرسپولیس برای ۵ بازی آخر این تیم، سه میلیارد تومان پاداش دریافت کرده اند و این مبلغ در سازمان لیگ لحاظ نشده است.

اینکه ادعای بیرانوند صحت دارد یا نه، به جای خود اما این ادعا آنقدر عجیب و فاجعه بار است که انتظار می رود در روزهای آینده شاهد واکنش مسئولین فدراسیون و ارکان قضایی فوتبال به این اتفاق باشیم. اگر این اتفاق رخ داده باشد و در صورت اثبات آن، تیم پرسپولیس قانون سقف بودجه را دور زده است و می تواند تخلف آشکار باشد، با توجه به اینکه فصل گذشته چالش های زیادی برای تیم های لیگ برتر برای رعایت قانون سقف قرارداد رخ داد و باعث شد بسیاری از تیم های لیگ برتری ضرر کنند.

پس با توجه به رعایت قانون از سوی تیم های دیگر لیگ برتری، به نظر می رسد در صورت اثبات این ادعا، تیم پرسپولیس در آینده با جریمه یا محرومیت مواجه شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا